دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

گروه بندی

سلام دوستان

با توجه به اینکه گروهها باید مهارتهای خواسته شده توسط دکتر علیرضا علی احمدی  را داشته باشند کسانی که هنوز مثل من نتونستند در گزوهی قرار بگیرند اعلام کنند تا بتونیم با هم گروه تشکیل بدیم.ممنون.

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدنژاد پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام.قرار بود گروه بندی درس تکنولوژی باشد. ولی بنده هم هم گروهی ندارم

لسماعیل عابدی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

با سلام
بنده هم عضو هیچ گروهی نیستم

سهیلی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

آخه گروهبندی باید یک اساسی - یک وجه مشترک تخصصی داشته باشد واقعا با گروهبندی مجازی معضل کار گروهی د ر کشور حل میشود؟!

احسان محلوجی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

من هم عضو گروهی نیستم

محمد صادق آریانی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام ، اتفاقا من هم بی گروهم

محمد صادق ماهری شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
من هم بی گروهم

صادق حسین زاده ملکی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

من هم تازه از یک ماموریت مفصل اداری رسیدم و از هیچ چیز خبر ندارم و بی گروه بی گروهم!!

نوید شکری فر یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

اینجانب گروهی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد