دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

اسلایدهای درس سیستمهای اطلاعاتی

دانلود اسلایدها

فصولی که از کتاب مبانی مدیریت خوانده شود:1،2،3،4،5،6،10،11،12،13،20،24

و فصل اول کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت مهندس رامین مولانا پور،مهندس فرزاد حبیبی پور،مهندس مهران کرمی


دوستان گرامی در خصوص امتحان مدیریت تولید باید واقعا یک فکری بکنیم.


نظرات 27 + ارسال نظر
فروزانمهر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

مگر قرار نشد فقط از اسلاید ها بیاد

سید حسن قدیری سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

فکر کنم بد نباشه صدای دکتر حیدری را (به همراه تاریخ جلسه و ساعت آن ) برای دکتر علی احمدی و دکتر شفیعا و دکتر بنیادی بفرستیم و از اونها بخواهیم موضوع را حل کنند.

فروزانمهر سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

من امروز بیشتر شرمنده برگه فرمولام شدم بیچاره رو آورده بودم دانشگاه رو نشونش بدم ولی از تو کیفمم بیرونش نیاوردمش.

حمیدرضا مشایخ سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

فقط فصل اول کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت باید خوانده شود!!؟؟؟
کتاب مبانی مدیریت کدوم کتابه؟ اسلاید ها کافی نیست؟؟؟؟

سمانه حاجی عبداللهی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام. ممنون از زحمات شما
از تکنولوژی و توسعه چه خبر؟

قاسمی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

متشکر

pooyan moradi سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ

به نظر من به جای جنگ باید صلح کرد...به جوری به استاد گفت تا نمراتو ببره رو نمودار...

احسان محلوجی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

اسلاید ها کافی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد صادق ماهری سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

به نظر من
اینکه استاد بخوان در مورد امتجان توضیح بدن یا نه، وظیفشون نیست.
ولی اینکه یه چیزی بگن و یه کار دیگه بکنه توهین به آدم هستش.
ایشون می تونستن بگن امتحان تشریحیه، سخته، همه فرمول ها رو هم باید حقظ کنید و .... ما هم خودمون رو واسه اون امتحان آماده می کردیم.
ولی نه اینکه یه چیزی بگن و یه کار دیگه بکنن.

قاسمی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

خانوم یوسفی فصول امتحان رو مطمئنید؟ چون من اول ترم وقتی استاد فصول مرتبط رو میگفت علامت زدم داخل کتاب فصول علامت خورده اینهاست :1و2و3و4و6و10و11و12و13و20و24

منصور خاقانی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام به نظر من حتما با آقای دکتر شفیعا صحبت کنیم.امتحان خیلی غیر استانداردی بود کلا ایشان به درد تدریس مجازی نمیخوره

حاتمی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام دوستان عزیز
من هم با دوستان موافقم که کار استاد درست نبود. کاش انصاف رو رعایت میکردند. اما بعنوان یک تجربه خدمت همه دوستان عرض میکنم که اقدامات تند و به تعبیری خراب کردن استاد در این شرایط اصلا جواب نمی دهد و اساسا درست نیست. به نظر من خانم یوسفی عزیز می تواندد با جمع آوری امضاهای اکترونیکی نامه ای گلایه آمیز به استاد تهیه و ارسال کنند. شاید در شرایط حاضر این کار یا مثلا ملاقات حضوری چند نفر از دانشجویان به نمایندگی از بقیه دانشجویان با دکتر حیدری بهتر جواب بدهد.من حتی موافق مراجعات و پی گیری های شخصی و تک به تک دوستان از طریق مراجعه و گلایه یه سایر اساتید هم نیستم چون این کار اصلا جواب نمی دهد.

برندک سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

بنظرم به آقای دکتر فتحیان ایمیل بزنیم که برامون چند تا سوال از نقطه ی سفارش در امتحانشون لحاظ کنند من برای اون فصل که کلا شهید شد خیلی ناراحتم .
کلا امتحانات یجوری پیش رفته که نمی دونم اگر وقت بذارم و دو تا امتحان باقی مونده رو بخونم تاثیری در نمره ی برگه ام خواهد داشت یا نه !
ولی بیشتر از همه با کامنت آقای حاتمی موافقم مواظب باشیم اوضاع از اینی که هست بدتر نشه .

جوادیه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

من هم کاملا با نظر آقای حاتمی موافقم به نظر من برای حل این مشکل باید خودمان به وسیله نماینده مان و یا نمایندگانی از طرف همه اقدام کنیم تجربه نشون داده که این جور مواقع گله و گله گذاری و پیش این و اون رفتن و یه همه دانشگاه ایمیل زدن قطعا کمکی نخواهد کرد و تاثیری در نمره های ما نخواهد داشت برای گرفتن نتیجه بهتر فقط باید با خود استاد مذاکره کنیم.

آزاده ملکیان اصفهانی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ق.ظ

دوستان این برخوردی که از دکتر حیدری دیدیم اوضاع خراب تر از این حرفاست همه با هم باید به فکر گرفتن این درس در ترم آتی باشیم

اسماعیل عابدی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ق.ظ

ما که آخر نفهمیدیم این اسلایدا کافیه یا اینکه باید کتاب رو هم بخونیم....

دوستان اگه کسی کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت رو داره، در صورت امکان فصل اولش رو اسکن کنه.... خیلی ممنون میشم.

به نظر من هم از طریق نماینده کلاس اقدامی صورت بگیره. به هر جهت سکوت کردن در مقابل چنین وضعیتی اصلاً به صلاح نیست و هیچ نتیجه‌ای را در بر نخواهد داشت.

فاطمه فامیل سعیدیان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ق.ظ

نظر منم اینه که صدای دکتر حیدری را (به همراه تاریخ جلسه و ساعت آن ) برای دکتر شفیعا و دکتر بنیادی بفرستیم و از اونها بخواهیم موضوع را حل کنند. کلا امتحان استاندارد نبود. ازشون بخواهیم به دکتر حیدری بگن نمره ها رو ببرن رو نمودار

منا سهیلی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ق.ظ

واقعا اونهمه مطلب در 5 سول خلاصه شد !!!!
در مورد اعتراض با چیزهایی که دیروز متوجه شدم با نظر دوستان در مورد
اینکه از خود استاد """"""خواهـــــــــــــــــــش """"" کنیم موافقم که شاید مفید به فایده باشد

منا سهیلی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ

کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت تالیف کیست ؟

رامین مولانا پور،فرزادحبیبی پور و مهران کرمی

فروزانمهر چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

من فکر می کنم آقای دکتر حیدری با توجه به خلق و خوشون زیاد اهل تعامل با دانشجو نباشن و رابطه استاد دانشجو را تو اداری ترین حالت اجرا میکنن برعکس دکتر بنیادی
لذا بهتره ما هم از یکی از اساتید مثل آقای دکتر بنیادی که معاون اموزشی هم هستن خواهش کنیم در قالب این موضوع که دانشجویان ترم اول هستن و اکثرا شاغل هستن و بصورت نرم نظر دکتر حیدری رو تغییر بده.
در غیر اینصورت اگر خودمونو روبروی ذکتر حیدری قرار بدیم اصلا نتیجه نمیگیریم

ملیحه باقری چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

دوستان یعنی اسلایدها برای امتحان سیستمهای اطلاعاتی کافی نیست؟؟ کتاب مبانی دیگه کدام کتاب؟؟؟

به نظر منم نباید استاد گرامی را خیلی عصبانی کرد.. با نظر دوستان که چند نفر به نمایندگی برن و با مدیر گروه صحبت داشته باشن موافقم به نظر بیشتر جواب بده
ممنون می شم اگه جواب سوال اول ه کسی می دونه بهم بگه
سپاس

صادق حسین زاده ملکی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

سلام
به نظر من ما برای درس تولید دو راه داریم
1- مراجعه مودبانه جمعی (نمایندگانی از گروه) به استاد و انجام مذاکرات 5+1 (!) برای چند اتفاق: الف) نمودار بردن نمرات ب) ارائه پروژه و تغییر بارم امتحان از 20 به 10 ج) تجدید امتحان به هر نحو ممکن حضوری یا غیر حضوری د) برگزاری آزمون میان ترم مانند 5 الی 10 نمره ای به صورت حضوری یا غیر حضوری یا...
اتیم مذاکره کننده در ادبیاتشان باید خیلی ریزه کاری ها را هم لحاظ کنن که فکر کنم بعد از سالها درس خواندن و مواجهه با انواع اساتید تجربیات لازم را دارا میباشند!
2- مراجعه به دکتر بنیادی جهت انجام گفتگویی ذیل پیشنهادات بالا با استاد توسط ایشان و یا ارائه پیشنهادی توسط ایشان در راستای حل مشکل
تذکر مهم: من مواجهه با دکتر شفیعا در این موضوع را ضروری نمیدانم چون ایشان انتظارات علمی ،پژوهشی بالایی از دانشجویان ارشد دارند و احتمالا حق را به استاد دهندو..
از تمامی مذاکره کنندگان هسته ای(!) پیشاپیش کمال تشکر راداریم و آمادگی هر نوع کاری را هم که از دستمان برآید در این زمینه اعلام میداریم!

محمد صادق ماهری چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

من با نظر آقای حسین زاده ملکی موافقم
راهبرد دیپلماسی ایشان جمع بین تمام نظرات است، ظاهرا این 5+1 هیچ خیلی هم بی فایده نبوده!

در مورد ایمیل صدای آقای دکتر حیدری هم موافق نیستم، ایشان که حرف خودشان در مورد فرمول را حاشا نکرده اند بخواهیم مدرک ارائه نماییم، فقط سر جلسه امتحان گفتند نیازی به فرمول نیست نگفتند من چیزی در مورد آوردن فرمول نگفتم.
مسئله این است، ایشان نوع برگزاری امتحان را گونه ای ترسیم کردند و ما با توجه به آن درس خواندیم و جور دیگر امتحان گرفتند.
وگرنه اگر بگوییم سوالات استاندارد نبود و ... کسی حق را به ما نمی دهد.
تیم مذاکره کننده اگر این مطلب را به طرف مقابل بقبولاند که حرکت او ظلم به دانشجویی بوده که با این مشکلات درس می خواند، آنوقت جهت جبران می تواند موارد بند1 پیشنهاد آقای صادق زاده مطرح و نتیجه بگیرد.

علیرضا دیداری چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

دوستان عزیز
با تمام صحبت هایی که شخصاً با استاد بعد از امتحان کردم، ایشون اصلاً جوابی که نشان از سازش داشته باشه نداشتند.
در ضمن با دکتر بنیادی هم بلافاصله بعد از جلسه صحبت کردیم، ایشون هم فقط گوش دادند و گفتند صبر کنید تا نمره ها بیاید!!
از مدل برخورد استاد باید فهمید که ایشون بجای گوش دادن به صحبت های دانشجویان، فقط مواضع خودشون رو تکرار میکنن.
به نظر بنده مذاکره و پا در میانی بقیه اساتید قبل از اینکه نمرات معلوم بشه کار رو بدتر میکنه!! هنوز معلوم نیست که استاد میخوان چه کاری بکنن.
بنا به گفته دکتر بنیادی بهتره صبر کنیم تا نمرات بیاید.

زینب شهبازی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

با سلام من هم با نظر آقای دیداری موافقم بهتره عجله نکنیم و صبر کنیم تا نمره ها بیاید

برندک پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ

جواب اینکه اسلایدها کافیه یا نه ؟ ! :

اسلایدها کافیه به شرطی که گفته های اضافه ی استاد را در کنار اسلایدها داشته باشید اگر دارید که خوبه اگر ندارید 2 راه است 1 - کتاب و مطالعه کنید و 2 - فایل کلاس را گوش بدهید .
با ارزوی موفقیت و بیشتر از هر چیزی ... با ارزوی پاس کردن درس تولید

محمدزاده پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

دوستان من قبلا شاگرد دکتر حیدری بودم . ایشون از خیلی از اساتیدی که می خواید باهاشون صحبت کنید با تجربه تر و معتبرترند.صبر کنید تا نمره ها رو اعلام کنند بعد اقدام کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد