دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

for our holiday


دوستان سلام

آیا ایمیلی تحت عنوان for our holiday از  دکتر شفیعا براتون اومده؟

نظرات 14 + ارسال نظر
شکری فر چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ

بله
چطور؟

سمیرا یوسفی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

بله من فکر می کنم لینک آن را خانم ابوالقاسمی به عنوان لینک تکلیف جلسه ششم بر روی lms گذاشته اند. البته توضیحی نداده اند

سیدهادی طباطبایی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

بله رسیده

جوادیه چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

برای من هم ایمیلی نیامده ولی با توجه به این که معمولا تمرینهای مطرح شده در کلاس در ال ام اس لینک دارند فکر می کنم شاید به تمرین پیدا کردن مقالات مربوط می باشد.

ساسانیان چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

این جزو اون تمرینهایی هست که در سایت لینک داره یعنی اینکه برای همه هست ولی تمرینهایی که فقط در ایمیل دوستان هست اما لینکی در سایت LMS برای آنها نیست, شاید لزومی به ارسال توسط بقیه که در ایمیلشان نیست نداشته باشه و بیشتر برای ارزیابی دانشجو توسط استاد هستش و این موضوع را من در مطالب قبلی مطرح کرده بودم
به هر حال ترم جالبی بعد سالها دوری از دانشگاه (دوره لیسانس) داریم جالب تر اینکه خونواده ها هم از دست ما شاکی شدن که این چه وضع درس خوندنه بخدا موندیم چی بگیم

بله آقای ساسانیان در جریان هستم که بعضی تمرینها فقط برای بعضی دوستان ارسال میشه.
از اونجایی که این ایمیل رو چند تا از دوستام که همیشه ایمیلهای دکتر براشون میرفت،دریافت نکرده بودن خواستم ببینم همه دارن یا نه.....
من که کل هفته رو برای این درس از دست میدم....نمیدونم چیکار باید کرد

امیرحسین ذوالقدر چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام به دوستان بله ارسال شده

ابوالقاسم تقوایی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام.برای من ارسال نشده ...

ا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام دوباره
با پوزش ایمیل را چک کردم برای من هم ارسال شده...

pooyan moradi پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

بله.. خانم کمک مدرس هم نامه را زده

زینب شهبازی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

بببببببببببببببببببببببببببببببله

عیسی آهنگری پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

دوستان برای من هم ایمیل به نام ذکر شده نیامده است
ولی فکر کنم همان تکلیف سری ششم روی lms باشد

ایا دوستان می توانند پیگیری کنند سر فصل ذرس پیش بینی تکنولوژِی
در دانشگاه های دیگر به همین صورتی است که دکتر شفیعا درس می دهند؟؟
اگر جواب ان پیدا شود باید جالب باشد

دانشگاه ازاد علو م و تحقیقات رشته مدیریت تکنولوژی دارد.اگر کسی انجا اشنا دارد بپرسد
با تشکر دوست شما آهنگری

ایلخان پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

ok

محمدصادق ماهری جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام دوستان
این تکلیف سری هفت هستش
یه فایل 178 صفحه ای word
بخوانید و پاورپونتش کنید!
دلتان را هم به ایمیل نیامده خوش نکنید چون روی LMS هستش!
http://vc.iust.ac.ir/lms/course/view.php?id=378&week=0#section-7

تکلیف سری ششم فکر کنم مربوط به تمرین
آخرین مقاله منتشر شده توسط افراد زیر را پیدا کنید، باشه
Martin
Miles
Saritasetal
Horton
Reger
popper
هاواس

شاید خانم ابوالقاسمی چون می دونه آقای دکتر تمرین زیاد می دن ، محض احتیاط یک لینک گذاشتن کم نیاد!

زهره کاکائی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

بله اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد