دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

حذف دروس

با سلام و خسته نباشید به تمامی دوستان 


اولا" خسته بباشید نه به دلیل خستگی های کاری، بلکه به خاطر برنامه ریزیهای دقیق دانشگاه علم و صنعت عزیز برای زمانی که برای ما که چند سالی از درس و تحصیل دور بودیم و مشکلات گذشته دوره لیسانس رو یادمون رفته بود!!!


دوستان بعنوان برادر کوچک یه پیشنهاد داشتم : 


1- خواهشا" قبل از اینکه مشکلات زیادی برای همه ایجاد بشه یه قرار حضوری در دانشگاه بزاریم تا این دوستان خیال نکنند که برای رفع مشکلات مالی دانشگاههای دولتی دوره های دهن پر کن مجازی برای اینهمه آدم بزارند و بعد .........

من شخصا" روز شنبه سعی می کنم باخانم محمد خانی صحبت کنم ببینم رئیس گروه ما کدام بنده خداست و چه روزی هست تا همان روز همه یه ملاقاتی داشته باشیم 

اگر موافقید نظرتون رو در ادامه همین مطلب اعلام کنید تا من دلگرم شم و شنبه 1000 بار به خانم محمد خانی زنگ بزنم تا جواب رو بگیرم و به شما هم اعلام کنم 


2- لطفا" فعلا" اینقدر از حذف دروس صحبت نکنید. بزارید اول ببینیم اوضاع چطوریه 

شاید بشه از این اوضاع ول وشو استفاده کرد. اگر هم نشد می ریم همه حذف می کنیم


از همکاری و اتحاد همگی ممنونم 






نظرات 19 + ارسال نظر
forouzanmehr چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

manam movafeghe jalase hozori hastam

ممنون از پاسخ سریع
خواهشا" شما هم پیگیر باشید تا موضوع فراموش نشه

pooyan moradi چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ

با جلسه حضوری جهت هماهنگی بیشتر موافقم... می تونیم خیلی کارا رو هماهنگ کنیم.... مرسی از شما

محیا فیض چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

موافقم...یه روز رو مشخص کنید بریم دانشگاه....
فقط یه سوال دارم گروه های دیگه هم اینقدر با نظم هستند یا تنها گروه ماست که به علت وفور تکنولوژی ،ادعاهای راهبری و رهبری اساتید اینقدر نظم و انضباط داره؟؟؟؟؟؟؟؟

شادی برندک چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

موافقم باشه من دیگه از حذف حرفی نمی زنم تا ببینیم اوضاع چطور می شه اینم بگم که دوره ی موازی با دوره ی ما داره در پردیس 2 برگزار می شه با همین درسها و تقریبا با همین اساتید امروز اولین کلاسها برگزار شد و 10 نفر سر کلاس بودند خیلی هم همه چیز براشون مرتب پیش رفته و بهشون 10 واحد درسی هم ارائه شده فرقشون با ما اینه که دوره ی اونها هزینه اش دوبرابر دوره ی ماست و کلاسهای حضوری دارند .

سمانه حاجی عبداللهی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام
من خودم کارمند دانشگاه هستم البته نه علم و صنعت ، و میدونم تو شروع هر کاری یه سری مشکلات هست اما با اون قسمت که گفتین "رفع مشکلات مالی دانشگاههای دولتی دوره های دهن پر کن مجازی برای اینهمه آدم بزارند " بسیار موافقم
اگر قرار بر حضور در دانشگاه باشه من موافقم

منصور خاقانی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ

با سلام

با یک جلسه حضوری کلیه دانشجویان مدیریت تکنولوژی در دانشکده پیشرفت کاملا موافقم.

منصور خاقانی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ق.ظ

با سلام
من موافقم که کلیه دوستان یک روز در محل دانشکده پیشرفت حضور به هم رسانند.

سمیرا یوسفی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

با سلام و تشکر
من موافقم

عیسی آهنگری پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

با سلام
دوست و هم کلاسی عزیز
من با نظر شما کاملا موافقم اجازه بدهید چند مطلب خدمت شما و بقیه دوستان عرض کنم
در مرحله اول از خانم یوسفی خیلی باید همگی تشکر کنیم که همچنین محیطی جهت تبادل نظر اماده نموده اند

در مرحله دوم:دوستان ما میبایست چند نفر به عنوان مثال 2 نفر از خانم ها و 2 نفر از اقایان نماینده کلاس جهت هماهنگی در تمامی
کلاس ها و حتی تا پایان ترم داشته باشیم
من حتی به خانم یوسفی عرض کردم یک فایل نرم افزاری از اسامی تمام دوستان
که شامل نام و نام خانوادگی رشته دوره لیسانس عنوان شغل شماره تماس و.... تهیه و در اختیار نمایندگان کلاس باشد

تا بتوان جهت رفع این مشگلات هماهنگی نماییم

اقای صابونچی عزیز هم کلاسی با غیرت من از جدیت شما کمال تشکر را دارم
من شاغل در مخابرات استان تهران هستم و شماره تماس من 09121335256 است هر کاری از دست من براید در خدمت شما دوست عزیز هستم

مجددا عرض می کنم
تا ما نماینده نداشته باشیم این سردرگمی وجود دارد

به عنوان مثال بعضی از اساتید اصلا فکر نمی کنند که ما دانشجوی روزانه و بیکار نیستیم تکالیف از سمت اساتید کم بود کمک مربی ها هم تکلیف می دهند

اسماعیل عابدی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام
حذف درس تکنولوژی و توسعه به دلیل عدم برگزاری تا بحال کاملاً الزامیست.

اما من هم با یک قرار حضوری در دانشگاه و بررسی و طرح کلیه مشکلات برای مسئولین کاملا موافقم.

نینا جوادیه پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان
من هم با جلسه حضوری در دانشگاه و پیگیری مسائلمان از طریق مسوولین کاملا موافقم در ضمن من فکر می کنم با این شرایط فعلا اولویت اول ما حذف واحد نیست با وجود این که خودم مایل به حذف می باشم.

شادی قریشی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام

من هم با جلسه حضوری موافقم.

احسان محمدنژاد جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ

با سلام. بنده هم موافق هستم

زینب شهبازی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

با سلام خدمت همین چندتا دوستانی که لطف کردند و سری به این وبلاگ میزنند نمیدونم حدود 70نفره دیگه کجا هستن شاید هم طبق معمول یک گروه کارهای بقیه را هم ردیف می‌کنن اما باتوجه به سوابق هممون و تجربیاتی که تا این دوره از زندگیمون داشتیم بد نیست همه گروه مدیریت تکنولوژی احساس مسئولیت کنن!!!!!!!!!!!!! من هم با جلسه حضوری موافقم البته روز جلسه توجیهی بهترین روز بود من ایستادم اما دوستان به سرعت سالن را ترک کردند و فکر این روزها رو نکردن! با این همه این هم به نوبه خود تجربه بود! در ضمن آقای ایاره بنده هم بعد از مطمئن شدن از تغییر استاد موسوی این را در یکی از کلاسها مطرح کردم و از شایعه متنفرم!!!!!!!!!!!!!!

اکرم عشقی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ق.ظ

با تشکر از شما لطفا" با توجه به مشغله زیاد از چند روز قبل اعلام نمایید تا ما بتوانیم حضور داشته باشیم

زهره کاکائی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ

من هم موافقم فقط چند روز قبلش خبر بدید

تکنولوژی توسعه هم حذف بشه بهتره

مهرداد شمس مولوی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ق.ظ

با سلام،

من هم موافقم ، لطفا از چند روز قبلش خبر دهید .

مهرداد شمس مولوی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ق.ظ

با سلام،

لطفا به اینجانب هم در مورد جلسه حضوری اطلاع نمایید.
09123541836

با تشکر.

آزاده ملکیان اصفهانی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز... زمانی که ما خودمون برای خودمون ارزش قائل نیستیم از علم و صنعت چه انتظاری هست؟ در جائی که دوستان برای وقت خودشون ارزش قائل نیستن و 47 دقیقه پس از گذشت از زمان کلاس همچنان منتظر یه استاد بی برنامه میمونن (کلاس نکنولوژی و توسعه) میخواین دیگران واستون ارزش قائل بشن؟ در جائی که 20 دقیقه پس از نیومدن استاد قاعدتا همه باید کلاس را ترک میکردند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد