دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
نظرات 4 + ارسال نظر
کریمیان پور جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام
کتاب چهارم ۴۰۶ صفحه است

کریمیان پور جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://erfan679@yahoo.com

کناب چهارم ۴۰۶ صفحه است

ساسانیان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام دوستان من چند بار خواستم دانلود کنم هیچ وقت به 100درصد نرسید !!! یا فایلها مشکل دارند یا شبکه اینترنتی که من استفاده میکنم (سرعت 1G )لطفا دوستانی که دانلود فرمودند برای دیگران نیز بفرستند یا لااقل برای بنده ارسال فرمایند خیلی ممنون ومتشکر

زهره کاکائی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام خانم یوسفی
الان متوجه شدم که گروه بندی جدید توسط آقای سیف الدین ارائه شده است!!!

فقط یک سئوال دارم انتهای جلسه ششم یعنی چه تاریخی؟
و اینکه ارائه یعنی فرستادن فایل ترجمه؟ یا باید بصورت صوتی ارائه بدیم؟

با سلام و سپاس
من فکر می کنم منظور از جلسه ششم، پایان جلسه ششم درسی و برداشت من نیز از ارائه فرستادن فایل ترجمه می باشد که درصورت نیاز به توضیحات بیشتر باید آقای ایزدبخش یا خود استاد ارائه دهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد