دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

دوستان موافق به ارسال مقاله برای درس مدیریت تولید هستید؟

با سلام و احترام


دوستان گرامی موافق به ارسال مقاله  برای درس مدیریت تولید هستید؟ لطفا نظر خود را اعلام نمایید.

نظرات 17 + ارسال نظر
برندک چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

بله خیلی بهتر از امتحان مجدده خیلی بیشتر موافقم

اکزم عشقی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

با سلام موافقم

فرهاد حداد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

به نظر من همون امتحان بهتره حداقل خوندیم اگه بخواهیم پروژه بدیم میبایست وقت زیادی براش صرف کنیم. نتیجشم نامشخصه.

سید هادی طباطبایی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

با سلام
موافقم ولی به نظرم امتحان به دلیل آمادگی ذهنی که داریم بهتره این درس به دلیل محاسباتی بودنش مقاله نویسیش مثل درسهای دیگر نیست.

آزاده ملکیان چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

با سلام موافقم من با امتحان مجدد هم موافقم ولی این بهتره اگرچه به نظر میرسه این استاد هیچ یک را نپذیره

وحید فرجی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

بله بنده هم موافقم

اسماعیل عابدی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

من حالم از این درس به هم می‌خوره. با این حساب مقاله رو ترجیح میدم. حداقل سر مقاله یه چیز به درد بخور یاد می‌گیریم.

از همه دوستان خواهش می‌کنم علاوه بر این امتحان و درس، برای اینکه ترم بعد با ایشون درسی نداشته باشیم، فکری کنیم و اقدامی بشه.

مدنی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

با سلام
من با مقاله خیلی موافقم ولی با امتحان مجدد اصلا. چون اگه با همین مطالعه ای که داشتیم قرار باشه امتحان مجدد بدیم میشه عین همین امتحان، البته استاد قطعا امتحان دوم رو سخت تر هم میگیره.

گک پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

این استادی که ما دیدیم عصبانیه انگار
برای امتحان حداقل امادگی داریم منتها این دفعه با این دید که استاد به صحبتهاش پایبند نیست و قصد آزار و اذیت داره میخونیم و غافلگیر نمیشیم
معلوم نیس چجوری به مقاله ها نمره بدن
من با امتحام مجدد موافقم
فقط تورو خدا ایشونو عصبانی نکنین که...

ساسانیان پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

ببینید دوستان رفتاری که برخی اساتید در خصوص نحوه امتحان از خود نشان دادند متاسفانه خارج از تصور همه مابود به هر حال آن روی سکه را هم به قولی دیدیم ولی مقاله و کار تحقیقی در خصوص درس مدیریت تولید به نظر کمی غیر قابل انجام باشه بخاطر اینکه این درس خلاصه ای از دروس اصلی هست و در واقع بصورت سرفصل و خلاصه وار تدریس شد واگه استاد مقاله بخواهد مطمئن باشید هیچ کدام از بچه ها حتی کسانی که صنایع یا مدیریت صنعتی خوندند نمیتونند در وقت کم ارائه دهند مگر اینه کار تحقیقی بسیار ساده ای از طرف استاد در نظر گرفته بشه . به هر حال امتحان کردنش بد نیست .

خطیبی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

بله منم با ارائه مقاله موافقم بهتر از امتحان دوباره هست، زیاد با استاد کل کل نکنید به ضرر همه تموم میشه، یک نفر به نمایندگی با ایشون صحبت کنه بهتره و آقای دکتر بنیادی رو شفیع قرار بدین

مخالف مقاله پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

فکر میکنین این استادی که سر امتحان با ما اینکارو کرد
برای مقاله چیکار میکنه
چندین روز یا هفته زحمت میکشیم همه چی به حال ایشرن بستگی داره...
حداقل امتحان ی چارچوبی داره حتی اگر ایشان بر خلاف صحبتهایشان عمل کنند باز هم میشه ی کاری کرد
ولی درمورد مقاله هر بلایی بخواهند سر ما می اوردند..!
من با مقاله مخالفم

احسان محمدنژاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

با سلام
به نظر امتحان مجدد بهتر باشد.آن هم با داشتن فرمول

رضا حاجی سلیمی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام
موافقم ولی آیا استاد قبول می کند؟

ماهری پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام دوستان
به نظر من گزینه امتحان مجدد وجود نداره که بخواهیم راجع بهش نظر بدیم!
امتحان پایان نرم رو آموزش برگزار می کنه، از اول ترم روز و تاریخش مشخص است
انتظار دارید استاد برود بگوید آموزش به امتحان دیگه برگزار کن چون من گفته بودم فرمولا رو بیارین بعد روز امتحان نذاشتم نگاه کنن!
شما جای استاد بودین همچنین کاری می کردین؟!
اگر کسی تجربه ای داره (در دوران لیسانس و یا فوق ) که امتحان پابان ترم مجدد گرفته شده لطفا بگوید، من که یکبارم هم ندیدم دانشگاهمون امتحان رو تجدید کنه

صادق حسین زاده ملکی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

من با هر روشی که از بارم ۲۰ نمره امتحان بکاهد( چه مقاله. چه امتحان. چه...) موافقم

زهره کاکائی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ق.ظ

به نظر من استاد موافق مقاله نیست....و همچنین امکان برگزاری مجدد امتحان هم وجود نداره...
به نظر من بهتره با خود استاد صحبت بشه و ببینیم خودشون نظرشون چیه...
بهرحال من که حاضرم در هر کاری که جمع تصویب میکنه شرکت کنم فقط و فقط به این شرط که این درس همین ترم پاس بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد