دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

کوئیز 3 پیش بینی

دوستان خانم سعیدیان هم زحمت کشیدن کوئیز ها رو ایمیل کردن منم بصورت دست نویس براتون قرار دادم ان شاالله آقای ایزدبخش هم تا امشب زحمت کوئیز 4 رو میکشن تا دست پر بریم برای امتحان.

دست خانم یوسفی هم بابت هماهنگی درد نکنه


http://s4.picofile.com/file/7816658060/q3.zip.html

نظرات 9 + ارسال نظر
سهیلی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

با تشکر - میشه زحمت بکشید به من بگید چرا سوال 5 از قسمت اول غلط است ؟

سلام
اسلید آینده نگاری منطقه ای صفخه 2 را نگاه کنید چون باید با آینده نگاری شروع می کرد نه آینده نگری.بدین جهت جمله غلط است

زهرا لطیفی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام
خانم یوسفی امکان داره برای تحویل پروژه پاینی (مقالات) که مهلتش تا امروز هست هم زمان بگیرین تا ۲۰ تیر؟

من به ایشان میل زدم منتظر پاسخ ایشان هستم

سهیلی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ

ممنون

لطیفی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

خیلی ممنون
مهلتش تا امشبه:((

محمد فیروزآبادی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

ممنون

ایزدبخش دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ب.ظ

جناب آقای مهندس فروزان مهر عزیز
حالا برای من مهلت هم تعیین می کنی . دوستت دارم

جناب آقای ایزدبخش شرمنده من به ایشان گفتم شما تاامشب کوییز آخر را زحمت می کشید و اپلود می کنید تا همه دوستان مطالعه نمایند.
سپاس
سمیرا یوسفی
----------------------------------------------------------------------------
ما ارادت داریم جناب ایزدبخش.
فروزانمهر

زهرا لطیفی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
لینک ارسال تکلیف نهایی ( ترجمه) برای من فعال نیست. ممکنه یکی از دوستان لطف کنه برای من لرسال منه؟
ممنون
Z_LATIFI2003@YAHOO.COM

http://vc.iust.ac.ir/lms/mod/assignment/view.php?id=860760

زهرا لطیفی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

خیلی ممنونم خانم یوسفی عزیز

برندک دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

دست همگی درد نکنه ،
ایشالله که همتون بیست بگیرید البته 20 از 20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد