دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

خلاصه فصل اول کتاب مدیریت دکتر الوانی و یک خلاصه خیلی خلاصه از کل کتاب

دوستان خوبم سلام و با آرزوی موفقیت برای همگی شما از آنجا که کتاب من چاپش قدیمی بود و فصل اول را نداشتم بر آن شدم تا یک خلاصه مفصلتر از فصل اول را جستجو کنم که خوشبختانه فایل موردنظرم را پیدا کردم همچنین به یک خلاصه 10 صفحه ای برخوردم که هر دو فایل را برای استفاده در اختیار شما عزیزان نیز قرار می‌دهم

دانلود فصل اول کتاب

دانلود خلاصه 10 صفحه ای

نظرات 5 + ارسال نظر
امیرعلی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

ترمه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
ما تو زمینه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فعالیت می کنیم و تقریبا همسو هستیم
اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفخ تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید

حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

حمیدرضا مشایخ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

ممنون

سمیرا یوسفی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

ممنون دوست عزیزم

محمد فیروزآبادی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام با سپاس فراوان
خانم شهبازی موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد