دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

جمع آوری تست ها طرح شده

با سلام

دوستان عزیز با توجه به سئوالاتی که از دانشجویان ترمهای پیش در مورد نحوه برگزاری امتحان های دکتر شفیعا (درس پیش بینی تکنولوژی) به عمل اومد ، همه بر 1 نکته تاکید کردن و اون هم سئوالات تستی هست، که از تستهایی که خودمون در آوردیم و شبیه به اونها هم سئوال طرح میشه!!! 

لطفاٌ دوستان زحمت بکشند جهت جمع آوری تستهایی که برای این درس طرح کردیم یک اقدام هماهنگ صورت بگیره.

نظرات 5 + ارسال نظر
منا سهیلی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

اسماعیل عابدی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

راه حلی که به نظر من میرسد این است که از سرکار خانم ابولقاسمی درخواست کنیم تا مجددا لینک کوئیزهای برگزار شده را جهت مرور سوالات بر روی ال ام اس فعال نمایند.

از سرکار خانم یوسفی خواهشمندم در این خصوص قبول زحمت بفرمایند.

سلام
من برای خانم ابوالقاسمی میل می زنم

ساسانیان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

آقای دیداری
تستهایی که خودمون در آوردیم !!!
مربوط به کدام موضوع هست من متوجه نشدم
امتحان تستی که استاد خواهد گرفت از پاور پوینتهای اسلایدهایی هست که تدریس کردند و ما هم که از اسلایدها تست در نیاوردیم !!
لطفا مطالب امتحانی را زیاد نفرمائید که تا همین حالا هم وقت نکردیم بخونیم

دوست عزیز
خاطر مبارک اگر باشه، استاد تمارینی می دادند مانند
PC Multiple Questions یا Doctrine که از ما میخواستند علاوه بر تحقیق، 10 تست هم از مطلب مورد تحقیق آماده کنیم، منظور همین تست ها است.
درمورد زیاد شدن منابع برای مطالعه هم شما اگر نخواستید مختارید که این مطالب رو نخونید. در ضمن من فکر کنم غالب این تست ها شبیه به هم باشن!!

بیاتی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

این درس کار دستمون میده .خدا رحم کنه .

جوادیه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

با توجه به سابقه ای که من از دکتر شفیعا شنیده و دیده ام خواندن تستها بخصوص که مرتبط با اسلایدها هم نمی باشد خیلی دردی دوا نمی کند. ( البته بازم کاچی بعض هیچی)
امتحانهای ایشان که در دوره های قبل برگزار شده (لبته نه برای این درس که اولین با ر است.) معمولا مجموعه ای از سوالات تستی و تشریحی است و طبق آنچه که من متوجه شدم سوالات تشریحی را باید با بسط فراوان و با توجه به مطالب مطرح شده داخل اسلایدها پاسخ داد و نیازی به حفظ کردن موبه مو نیست و برای سوالات تستی نکات کلیدی هر اسلاید مانند آنجه خانم ابوالقاسمی قبل از کوییز ها می گفتند باید به خاط سپرده شود. و البته احتمال 1یا 2 سوال به صورت جا خالی هم وجود دارد و در نهایت با توجه به تمرینات زیادی که در طول ترم انجام داده ایم و بخصوص تمرین مقاله های اختصاصی که 2 نمره اضافی داشت امیدوارم همگی بتوانیم نمره خوبی از ایشان بگیریم. در ضمن من تستهای خودم را برای خانم یوسفی فرستادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد