دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

تشکر از زحمات سرکار خانم یوسفی

با سلام به همه دوستان 

با توجه به مشکلات پیش آمده برای تمامی دوستان در میان ترم توسعه و عدم هماهنگیهای پیش آمده که صرفا به خاطر تغییر نظر استاد و کمک مدرس محترم بوده ، خواستم از زحمات سرکار خانم یوسفی تشکر و قدردانی کرده باشم. 

دوستان باید به این نکته توجه کنند که ایشان صرفا قبول زحمت اطلاع رسانی کرده اند و بقیه موارد به ایشان ارتباطی ندارد. 


امیدوارم با هماهنگی هر چه بیشتر با یکدیگر موفقیت گروهی در این دوره را داشته باشیم. 


نظرات 7 + ارسال نظر
منا سهیلی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

من به سهم خودم قدردان زحمات بی وقفه سر کار خانم یوسفی محترم هستم

جوادیه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

خانم یوسفی عزیزمن هم واقعا از شما سپاس گزارم .

علیرضا ارگی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

من هم از زحمات ایشان تشکر میکنم
امیدوارم حس مسئولیت ایشان بر بعضی از بزرگان و اساتید نیز تاثیر مثبت بگذارد

سید هادی طباطبایی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

خانم یوسفی من هم واقعا از شما سپاس گزارم .

علی رشیدزاده جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان
بنده هم کمال تشکر از خانم یوسفی را دارم
با آرزوی موفقیت.

حمیدرضا مشایخ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

خانم یوسفی واقعا زحمت زیادی کشیدند. در صورتی که این وبلاگ و پیگیری ایشان نبود واقعا این ترم خیلی سخت تر می گذشت....

منصور خاقانی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

من هم از هیشان نهایت قدردانی را دارم وتشکر می کنم . ایشان زحمت زیادی در این ترم کشیدند. خدا اجر دهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد