دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

امتحان مجدد میان ترم درس تکنولوژی و توسعه

با سلام و احترام

 دوستان گرامی امروز ساعت 13:30 چهارشنبه مورخ 22 خرداد کلاس تکنولوژی و توسعه به منظور ارائه گروه هشتم برگزار می گردد و در ضمن امتحان مجدد میان ترم ساعت 13:30 برگزار می گردد. کسانی که در کلاس حضور نداشته باشند نمره قبلی منظور می گردد.

نظرات 34 + ارسال نظر
منا سهیلی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ق.ظ

این در س منو کلافه کرده واقعا معنای مدیریت برام جــــــــــــــا افتاد

اسماعیل عابدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

این انصاف نیست. اصلاً فکر نمیکنم بتونم در این ساعت سر کلاس باشم. تا جایی که خبر دارم چند تا از دوستان هم امروز ماموریت کاری دارن و اصلا تهران نیستند.

من موندم این همه درس مدیریت که خوندیم رو باید در کجا نمودش رو ببینیم و باور کنیم؟

پیشنهادم اینه که امتحان روز پنجشنبه باشه.

سید رضا سیدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
یعنی چی امتحان مجدد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه نقل و نباته که هر زمان دلمون بخواد ؟
خسته شدیم از اینهمه پیامهای عجیب و غریب .
خانم یوسفی بزگوار شما اگه یه بار بصورت تلفنی با این اساتید معظم صحبت می کردین ، بخدا اینقدر بچه ها به چالش نمی افتادن .
من برای خودم اظهار تاسف شدید میکنم که در این دوره فقط اسم علم و صنعت رو بدوش میکشم .
برای پیامهای نامربوطه بعضی از همکلاسیهامون هم که داریم دائم تاوان پس میدیم ، بعنوان نمونه درس تئوری مدیریت آقای دکتر بنیادی که با اون ناراحتی جلسه آخر رو ترک کردن .
واقعا" فقط خدا باید به دادمون برسه .
اگه اون دوستایی که تمایل به امتحان مجدد دارن و فکر میکنن که ایندفعه نمره A میگیرن باید به عرض برسونم که امتحان با این شرایط همینه و تغییری در نمر نداره . بهتره با همفکری هم به دنبال راه حل بهتری باشیم که همگی دوستان ازش بهره مند بشن .
با تشکر

اسماعیل عابدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

به هیچ وجه امتحان در این ساعت و روز قابل قبول نیست. فکر نمی‌کنم هیچ یک از دوستان اینقدر بیکار و علاف باشند که هر لحظه براشون تعیین تکلیف بشه.

از سرکار خانم یوسفی خواهش می‌کنم با استاد تماس بگیرند و زمان تجدید امتحان را هماهنگ کنند. پیشنهاد اینجانب روز پنجشنبه ظهر به بعد می‌باشد.

کلاس جبرانی و هر نوع کلاس در خارج از ساعت تعیین شده باید با توافق اعضای کلاس انجام شود.

نعیمی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

خانم یوسفی شما بعنوان نماینده هیچ اعتراضی ندارید ....یعنی چی دیروز کلی مرخصی گرفته شده وقت گذاشته شده و من امروز امکان حضور در آن ساعت در کلاس را ندارم چاره این بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چطور فقط باید در ساعت کلاس امتحان برگزار می شد ولی حالا چند ساعت قبل اعلام می شه همه باید حاضر باشند وگر نه صفر می شن با کی این هماهنگی شده اعتراضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض دارم

با سلام و احترام
با توجه به اینکه روز آخر کلاسی دانشگاه می باشد امکان برگزاری مجدد امتحان در روزهای دیگر نمی باشد.

منا سهیلی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

من خودم اصلا نمیدونم چند شدم در امتحان هم دو بار صفحه خطا حین پاسخگویی برایم باز شد و بعد ارجاع دوباره تمام جوابهایی که داده بودم از بین میرفت .اما اینکه تاریخ و ساعت امتحان مجدد اینطور اعلام بشه معقوله ؟ یعنی باید 24 ساعته آنلاین باشم .یکی از شرایط پذیرش در دانشگاه شاغل بودن بود من کلی ذوق کردم که با ساعت کلاسها مشکل پیدا نمیکنم .چون دیگه خودشون برنامه ریزی میکنند.نمیدونستم که حتی برای امتحانها هم مشکل پیدا میکنم .
واقعا با این شرایط درسی و استرسی که سر کار پبدا کردم فکر کنم ترم بعد اصلا مشکل ساعتی نداشته باشم چون اصلا شاغل نخواهم بود

محمد صادق آریانی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

وضعیت ما تو این کلاس:

اسماعیل عابدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ق.ظ

اطمینان دارم که نیت استاد از برگزاری مجدد امتحان چیزی جز کمک و حمایت نیست.

اما در این صورت ترجیح میدهم که امتحان امروز لغو شده و همان نمره قبلی منظور گردد.

یادمان نرود که دانشگاه مجازی است. اما ما انسان های واقعی و دارای شخصیت هستیم.

نعیمی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

به هر حال این راهش نیست خانم یوسفی عزیز راه دیگری تدبیر نمایند

علیرضا دیداری چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ق.ظ

با سلام
اگر کمک مدرس محترم دیروز حضور داشتن و به اعتراضات گوش میدادن و همون موقع اعلام میکردن که امتحان مجدد برگزار میشه خیلی بهتر بود! دوستان جناب کمک مدرس که این امتحان رو برگزار می کنن ظاهراً برای اینکه عمل خودشون رو توجیح کنن این کارو انجام دادن!! دو باره 20 دقیقه زمان میدن بعد هم میخوان که سئوالاتی رو از روی نمودارها و حاشیه مطالب بصورت کاملاً مفهومی طرح کنن!! از ابتدای ترم این درس بیشترین آشفتگی رو داشته و بجای اینکه بخاطر بی نظمی ها جواب گو باشن می خوان تقصیر درس نخوندن رو گردن ما بندازن!!
این مدل اطلاع رسانی برای امتحان مجدد از کجا در اومده که چهار ساعت قبل از امتحان اطلاع بدن که دوباره برگزار میشه!!

محمد فیروزآبادی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
هرچند قصد استاد کمک کردن هست و شکی نیست ولی باور کنید ما هم برنامه ریزی داریم حالا زندگی بماند منظورم کاریه آخه دیروز مرخصی گرفتیم امروز کلی برنامه کاری داریم جلسه و ... نمیشه واقعا برای امتحان امروز دوباره برنامه ریزی کرد خواهشا این موارد رو نیز در نظر داشته باشین خانم یوسفی به استاد بگین ما شاغلیم و یکی از موارد مصاحبه هم سابقه کار و مدیریت بود ما دانشجوی تازه فارغ اتحصیل نیستیم که شاغل نباشیم
واقعا امتحان امروز بی عدالتی است و اگه راحت تر از دیروز باشه در حق ماها که نمیتونیم شرکت کنیم ظلم شده هر چند نمره دیروزمون هم چنگی به دل نمیزنه
خواهشا منعکس کنید فکری دیگر شود

بیاتی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

با سلام به همه دوستان
من توی این ساعت مشکل دارم.این راه حل درست نیست .لطفا با هماهنگی بقیه دوستان یک روز دیگه مشخص شود.در این دوره چه چیزی حق مسلم ماست.هر طوری که خواستن با ما رفتار شده. راستی وظیفه مسئول گروه در دانشگاه چیست؟

منا سهیلی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

من دیگه نمیدونم باید از کدوم مشکلم و در کجا بنویسم .حداقل خانم یوسفی عزیز خواهش میکنم بفرمایید من در این زمان چطور میتوانم از نمره ام مطلع شوم . اگر کمک کنید ممنون میشوم . ....

شهبازی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ

با نظر همه دوستان موافقم من یک کار مهم و جلسه را از دیروز به امروز منتقل کردم و اصلا نمیتوانم سر کلاس باشم اطلاع رسانی آن هم چند ساعت فقط چند ساعت زودتر یعنی چی؟ اونهم برای همگی ما که شاغلیم من خواهش میکنم خواهش میکنم اگر همه با امتحان مجدد موافقن فردا امتحان باشد سرکارخانم یوسفی هیچ کاری نشد نداره فردا هم امکانش هست

علیرضا دیداری چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

دوستان در مورد روز دیگه برای امتحان لطفاً نظر سنجی بشه، به خدا برای پنج شنبه کلی کار داریم و ماموریت هستیم!! لطف کنید اول نظر سنجی بشه بعد اعلام زمان بشه!!! همینطوری که پنج شنبه رو اعلام میکنید شاید برای بقیه مشکل ساز باشه!!

الهام نعیمی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

دوستان اعتراض خود را به اقای دکتر سیف الدین آقای نیازی و دکتر بنیادی با ایمیل اعلام نمایید

زهرا اشتری چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

خانم یوسفی ای کاش زمان امتحان مجدد را با همکلاسی ها هماهنگ می کردید . همگی شاغل هستیم . اکثر بچه ها خواستار آن بودند زمان امتحان بعد از ساعت اداری باشد . این امر میسر نشد. حال یک روز دیگر در ساعت اداری یک امتحان مجدد دیگه ؟؟؟؟؟

الهام نعیمی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

ایمیل دکتر سیف الدین saifoddin@ut.ac.ir
اقای نیازیe.niazi@ut.ac.ir
دکتر بنیادیbonyadi@iust.ac.ir

جوادیه چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

دوستان و هم گروهیهای محترم من هم مثل همه شما دیگه از این همه بی نظمی و بی برنامگی خسته شدم و با این ساعت امتحان و این نوع اطلاع رسانی هم واقعا مشکل دارم ولی در نظر داشته باشید که یک عده ای دیروز به دلیل مشکل ارتباط اینترنتی نتونستن امتحان بدن. ( که صحت این موضوع از طریق سیستم برای استاد قابل پیگیری است ) آدوستانی که به فکر ضایع نشدن حق و حقوق خود هستید ای کاش کمی هم به فکر این دسته از افراد بودید جون هدف برگزاری امتحان برای نمره بالاتر و بهتر نیست فقط شانس مجددی است برای کسانی که امتحان ندادند.

فریداسکافی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ

باسلام
با برگزاری امتحان مجدد مخالفم نمره هارو رونمودار ببرنند اینطور نیست که هرزمان شد کلاس وامتحان تشکیل بشه،آخه سرکار که نمیشه!!!!!!!!!!!

سید رضا سیدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

با سلام و عرض ادب خدمت شما خانم جوادیه
شما درست می فرمایید ، ولی راه حل درستش اینه که استاد بررسیهای لازم رو در سامانه آموزشی انجام بده و نتیجه آن رو با اعلام اسامی افرادی که در امتحان به هر نحوی به مشکل برخوردن بصورت مشخص در سایت اطلاع رسانی کنن ، نه اینکه از صبح امروز اینقدر بار استرس همه دوستان رو زیاد کردن که متاسفانه از تمام کارهای روزمره خودمان باز موندیم .
در خصوص موضوع ضایع شدن حق و حقوق دوستان هم عرض کنم ، همه تا حدود زیادی حق دارن که عنوان کردن ، (( امتحان مجدد میبایست در شرایط کاملا" یکسان برگزار بشه )) و به نظر من این حرف نابجایی هم نیست . و امیدوارم که مشکلات دوستانی که دیروز به امتحان نرسیدن در امتحان مجدد با شرایط کاملا" برابر نسبت به دیروز حل بشه .
ممنون

ایزدبخش چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

با تشکر از سرکار خانم یوسفی

لطیفی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام
بالاخره امتحان هست یا نیست؟

منا سهیلی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

پس امتحان کجاست ؟؟؟

هنوز لینک نگذاشتند

لطیفی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام
تورو خدا اگه امتحان نیست یا هست خبر بدین
من از ساعت 1/30 از یه جلسه مهم اومدم بیرون نشستم چشم به مونیتور کلاس شروع بشه...
20 دقیقه گذشته ولی هنوز شروع نشده

2 شروع می شه

منا سهیلی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

واقعا نتیجه ای که گرفتم اینه که امتحان روی ال ام اس هیچ مزیتی جز استرس نداره

لطیفی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام
من تا ساعت 2 موندم نه کلاس شروع شد نه اطلاع رسانی شد
اگه بیشتر از این برای یه کلاسی که معلوم نیست کی تشکیل بشه منتظر بمونم اخراج میشم!!
اخراج!!!!

لطیفی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

تو رو خدا یکی به داد ما برسه ساعت 2:10 هنوز شروع نشده!
بخاطر این درس اخراج میشم من!!!

اسماعیل عابدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

به خاطر این وضع احساس حقارت می‌کنم...

حمیدرضا مشایخ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟ امتحان نیست؟ کلاس چی؟؟

سمانه حاجی عبداللهی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

این بی نظمی واقعا توهین کننده است!!

منا سهیلی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

من که دیگه برام مهم نیست .... برای کنکور اینقدر استرس نکشیدم و از کار و زندگی عقب نیفتادم

حمیدرضا مشایخ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

اصلا تا در LMS با سایت اصلی دانشگاه اطلاع رسانی نکنند حق گرفتن امتحان ندارند. امتحان قبلی هم رسمیت نداره.
این وبلاگ هم به زحمت خانم یوسفی جهت تکمیل کار دانشگاه درست شده ؛ نه اینکه دانشگاه با اون همه کارمند هیچ کاری نکند......

ابوالقاسم تقوایی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ

از ماست که بر ماست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد