دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

اعتراض به مدت زمان برگزاری امتحان میان ترم درس تکنولوژی و توسعه

دوستای خوبم من در ال ام اس قسمت پرسش و پاسخ درس تکنولوژی و توسعه اعتراضمان به مدت زمان برگزاری امتحان میان ترم را اعلام کردم در صورت تمایل حمایت خود را از این اظهار نظر در همان قسمت اعلام فرمایید

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان محمدنژاد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

با سلام و احترام
بنده هم بواسطه اینکه سرکار بودم مشغول جوابگویی به سوالات سخت طرح شده بودم که ناگهان صفحه بسته شد و 11 سوال را بیشتر جوابگو نبودم

خطیبی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

به نام خدا
با سلام ، من هم به زمان امتحان اعتراض دارم و فقط تونستم 8 سوال را بخوانم و پاسخ دهم ، حداقل 45 دقیقه زمان میخواست. انشاالله تجدید نظر شود

علی رشیدزاده سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام.
بنده هم به این نحوه طرح سئوال و زمان تخصیصی اعتراض دارم
انشالله تجدید نظر شود

زهره کاکائی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ق.ظ

سلام
واقعا زمان کافی نبود
من تا حالا چنین نمره ای رو نگرفته بودم....
خیلی بد شد
خدا کنه استاد تجدید نظر کنن

مدنی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ق.ظ

با سلام دوستان درخواست تجدید نظر باید جدی تر بررسی شود من هم با نظر تمام دوستان موافقم ولی حواستون باشه این درخواست باعث نشه که اینهم به بخش امتحان پایان ترم اضافه بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد