دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

پیگیری حذف آموزشی درس تکنولوژی توسعه

دوستان سلام 

با توجه به صحبتهای آقای دکتر بنیادی در خصوص حذف اضطراری درس تکنولوژی توسعه و اخذ مبلغش از دانشجویان ،‌بنده ایمیلی به اقایان دکتر شفیعا و دکتر بنیادی زدم و مشکلات این درس رو شرح دادم . آقای دکتر بنیادی نیز به خانم محمد خانی ایمیل زدن تا موضوع رو بررسی کنن.

چون نمیخوام شائبه ای پیش بیاد که دارم همه رو تشویق به حذف می کنم،‌متن ایمیل خودم و جواب اقای دکتر رو اینجا نمیگذارم ،‌اگر کسی از دوستان خواست میتونم براشون ایمیل کنم. هدفم اطلاع رسانی به دوستانیه که مثل من از قبل تصمیم به حذف داشتن.

ان شالله همگی موفق باشید



نظرات 7 + ارسال نظر
ساسانیان یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

با توجه به اینکه اولین ایمیلی که بابت حذف درس تکنولوژی وتوسعه قبل از شروع خود درس بوده و کلاس با تاخیر چندین جلسه ای نسبت به بقیه کلاسها تشکیل شده و علاوه برآن تشکیل کلاسها در ساعات و روزهایی بوده که اطلاع رسانی نشده از جمله تشکیل جلسه سوم در ساعت بعد از 19 روز 28 اسفند 91 آن هم با شرکت حداکثر 12 نفر و بسیاری موارد دیگر که دوستان مستحضر می باشند واقعا دریافت شهریه این درس خارج از عرف و روال دانشگاهی بوده و برای دانشگاهی مثل علم وصنعت جای بسی تعجب می باشد که چنین رفتار غیر فرهنگی را انجام بدهد علی ایحال امیدواریم ایمیل همکلاسی عزیزمان در این خصوص مثمر ثمر واقع گردد و اینجانب نیز ایمیل جداگانه ای در این خصوص ارسال خواهم کرد.

اسماعیل عابدی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ق.ظ

من هم درخواست حذف دادم.
اما نباید زیر بار کسر هزینه شهریه برویم.

فاطمه فامیل سعیدیان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

درصورتی که این آقایان پاسخگو نبودند برای آقای دکتر جبل عاملی ریاست دانشگاه باید ایمیل بزنیم

زهره کاکائی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

دوستان
بهتره واقع بین باشیم. همان زمانیکه ترم شروع شد هم زمان حذف و اضافه گذشته بود و برای همین هم مدام دانشگاه جواب میداد که امکان حذف نیست...الان هم که موعد حذف اضطراری شده و خب ممکنه با حذف درس موافقت کنن ولی هزینه رو میگیرن...
دانشگاه به خاطر دانشجویان هرگز قوانین خودش رو زیرپا نمیذاره...فکر کنم از ابتدای ثبت نام چندین بار این موضوع به همه ثابت شده...
پس اگر میخواهید که زیربار هزینه اضافی نروید بهتره درسی رو حذف نکنید
البته این عقیده شخصیه منه

زهرا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

با سلام
اگر حذف بدون اخذ شهریه باشد من هم تمایل به حذف دارم.

منصور خاقانی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

با سلام لطفا ایمیل خودتان و پاسخ آفای دکتر را میل بزنید. با تشکر

افشین قاسمی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

آقای خاقانی لطفا" ادرس ایمیلتان را بدهید تا برایتان بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد