دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت
دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی دانشگاه علم وصنعت

مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت

رفتار خوب ما

با سلام به همگی دوستان روی سخن اول با شخص خودم می باشد.


   دوستان عزیز برای من جالب است ! چرا ما در وب لاگ و پست الکترونیکی به همه چیز و همه کس از جمله دانشگاه ، تشکیل نشدن کلاس ها ،زیاد بودن واحد ها و..... اعتراض داریم ؟


 سر کلاس : استاد جان شما چقدر خوب هستید ، استاد ما اولین نفر پروژه بر می داریم ، استاد ما در" ناسا " کار می کنیم استاد ما مدیر هستیم ، دوستان اطلاعات یک دیگر را داشته باشیم ، ما بچه های لندن یک گروه هستیم ، من و آقای .. وخانم ... هم گروه چرا ؟


 چرا به استاد راهنما نگفتید هنوز چیزی تدریس نشده چه ارایه پروژه ای ؟

 آن وقت تا گروه 4 هم تشکیل دادیم، سر اول و دوم بودن هم دعوا کردیم خواهش می کنم دوستان .


 صد در صد می خواهیم جلسه حضوری برویم دانشگاه برای تشکر ، پس بهتر است به سال نو فکر کنیم .

نظرات 6 + ارسال نظر
محیا فیض شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

عالی بود ....واقعا همینه...مخصوصا ما بچه های لندن رو عالی نوشتین مهندس غفاری
همه مدیران برجسته کشور توی کلاس ما جمع شدن.........
همه همیشه داوطلب اولین ارائه هستن........
همه مدعی هستند........
واقعا چه ارائه ای در صورتی که هنوز مطلبی درس داده نشده........
واقعا با این همه ادعا .....اعتراض چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماهری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

منم موافقم صحبت هاتون هستم
البته نه با این شدتی که شما گفتید

نینا جوادیه شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

با سلام
متا سفانه من هم با صحبتهای شما کاملا موافقم ولی فکر می کنم تو این اوضاع با گوشه و کنایه گره ای از مشکلات ما باز نمی شود جز این که اتحاد اندکی هم که بینمان وجود دارد از بین می رود. دوستان من فکر می کنم ما باید درخواستهایمان را ( حتی درخواست جلسه حضوری در دانشگاه را) با آقای دکتر شفیعا مطرح کنیم چون به هر حال ایشان مدیر گروه ما می باشند و در واقع نقش مدیر گروه رابط بین دانشجو و دانشگاه می باشد( برای ما که در دوره کارشناسی به این صورت بود) پس اگر موافقید روز یکشنبه در ابتدای کلاس یک نفر به نمایندگی از همه اجازه صحبت در کلاس بگیرد و تقاضایمان را مطرح نماید. به نظر بنده جناب آقای غفاری یا سرکار خانم یوسفی اگر این زحمت را قبول نمایند بسیار خوب است.
به امید حل همه مشکلات و فردایی بهتر

مجید فروزانمهر شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

دقیقا درست می فرمائید این اخلاق تاریخی هنوز با ما هست و .......

مهرداد شمس مولوی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ق.ظ

با سلام ، موافقم.

ابوالقاسم تقوایی یزدلی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام علی آقا.از دل ما نوشتی. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد